Subject: ELA054 tehnilised tingimused rajatiste vahetuseks
From: "Keltman Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 15:26:48 +0200

Tere,

ELA SA hakkab vahetama Harju maakonnas ELA054 baasvõrgu sidekaevu ja
kappe.

Siinkohal küsin Transpordiametilt tulevastele sidekappide- ja kaevuvahetus
projektidele tehnilisi tingimusi.

Vahetusse lähevad järgnevad rajatised:

*	Sidekaev 054K27, 8 Tallinn-Paldiski tee km13,95, vahetatakse välja
suurema kaevu vastu.
*	Sidekapp 054J03, 11410 Kiia-Vääna-Viti tee km 0,38, vahetatakse
välja suurema sidekapi vastu.
*	Sidekapp 054J04, riigitee 11410 Kiia-Vääna-Viti maantee km 6,41
kaitsevööndis, vahetatakse välja suurema sidekapi vastu.

Lugupidamisega,

Hendrik Keltman

Nooremprojekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 51 978 973

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee